Padarām grāmatvedību vienkāršu, lai Jūs varētu koncentrēties uz izaugsmi
Uzticami grāmatvedības pakalpojumi
TaxLink piedāvā pilnu grāmatvedības pakalpojumu klāstu, tostarp grāmatvedību, nodokļu plānošanu, reģistrāciju un konsultācijas. Mēs palīdzam Jums justies droši finanšu jautājumos, lai Jūs varētu koncentrēties uz biznesa attīstību, nevis grāmatvedības rutīnu.
Sazinieties ar mums
10 +
Gadu pieredze
Vairāk nekā desmit gadus sniedzam kvalitatīvus grāmatvedības un nodokļu pakalpojumus uzņēmumiem visos lielumos.
600 +
Uzņēmumu
Vairāk nekā desmit gadus sniedzam kvalitatīvus grāmatvedības un nodokļu pakalpojumus uzņēmumiem visos lielumos.
99 %
Klientu apmierinātība
Vairāk nekā desmit gadus sniedzam kvalitatīvus grāmatvedības un nodokļu pakalpojumus uzņēmumiem visos lielumos.

460+
Apmierinātu klientu

* Par grāmatvedības pakalpojumiem
Kas mēs esam
01Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir izstrādāti, lai optimizētu finanšu vadību, samazinātu izmaksas un uzlabotu precizitāti un efektivitāti. Papildus standarta uzskaitei mēs pārvaldām arī sarežģītas finanšu funkcijas, ļaujot Jums koncentrēties uz biznesa izaugsmi.
Mēs nodrošinām savlaicīgus un precīzus finanšu datus, kā arī padziļinātu analīzi, kas palīdz pieņemt stratēģiskus lēmumus. Grāmatvedība tiek veikta pilnīgā atbilstībā ar spēkā esošajiem normatīviem un nozares standartiem.
Ar mūsu pieredzi mēs palīdzēsim Jums izveidot stabilu uzskaites sistēmu, politikas un procedūras, kas atbilst tiesiskajām prasībām un Jūsu uzņēmuma vajadzībām. Uzticiet mūsu speciālistiem finanšu jautājumu risināšanu ātri, efektīvi un profesionāli.
mēs piedāvājam
Grāmatvedības pakalpojumi
Rēķinu, kvīšu un citu finanšu dokumentu reģistrēšana un organizēšana. Nodrošina datu precizitāti, caurspīdīgumu un atbilstību grāmatvedības politikai.
Algu uzskaite
Algu aprēķins, darbinieku pabalsti un nodokļu ieturējumi. Nodrošina atbilstību darba likumiem un vienmērīgu algu izmaksu procesu jebkura lieluma uzņēmumiem.
PVN reģistrācija
Iegūstiet PVN numuru vienkāršā un ātrā procesā. 100% veiksmīgu PVN reģistrāciju.
PVN atbilstības pakalpojumi
Mūsu grāmatveži un nodokļu konsultanti sagatavo un iesniedz PVN deklarācijas (t.sk. pārdošanas un iepirkumu sarakstus) atbilstoši vietējiem normatīviem.
Obligātā atskaitīšanās
Sagatavojam un iesniedzam obligātos finanšu pārskatus uzraugošajām iestādēm. Nodrošina atbilstību grāmatvedības standartiem un likumiem.
Nodokļu deklarāciju iesniegšana
Sagatavojam un iesniedzam nodokļu deklarācijas saskaņā ar vietējiem likumiem. Nodrošina savlaicīgumu, precizitāti un atbilstību, lai samazinātu riskus un optimizētu nodokļu efektivitāti.
Galvenā grāmatveža funkcijas
Finanšu procesu pārvaldība, atbilstība normatīviem un uzskaites plūsmu optimizācija. Uzrauga finanšu pārskatus, budžetu un iekšējo kontroli.
Finanšu pārskatu analīze
Pārskatu izvērtēšana, lai analizētu uzņēmuma sniegumu, rentabilitāti un riskus. Identificē tendences un sniedz ieskatus lēmumu pieņemšanai.
Naudas plūsmas un finanšu analīze
Naudas plūsmas, ieņēmumu un izdevumu uzraudzība finanšu stabilitātes nodrošināšanai. Palīdz uzņēmumiem pārvaldīt likviditāti un veikt finanšu prognozes.
Vadības atskaišu sagatavošana
Sagatavojam strukturētas finanšu atskaites, lai vadībai būtu skaidrs priekšstats par uzņēmuma sniegumu. Palīdz stratēģiskā plānošanā un lēmumu pieņemšanā.
Palīdzība likumā noteiktos auditos
Mēs palīdzam klientiem likumā noteikto auditu laikā un ieviešam nepieciešamās korekcijas.
Vienkāršojiet grāmatvedību un koncentrējieties uz būtiskāko
Saņemiet ekspertu finanšu atbalstuGudra finanšu vadība ir jebkura veiksmīga uzņēmuma pamats.
* Kāpēc izvēlēties mūs
Viegla grāmatvedība, maksimāla efektivitāte
Grāmatvedības ārpakalpojumi ar mums nozīmē efektivitāti, izmaksu ietaupījumu un mieru. Tā vietā, lai pārvaldītu sarežģītus finanšu procesus iekšēji, Jūs saņemat piekļuvi ekspertu komandai, kas nodrošina precizitāti, atbilstību un savlaicīgu atskaiti.
Mēs parūpējamies par visu — no uzskaites līdz finanšu analīzei — lai Jūs varētu fokusēties uz biznesa attīstību. Mūsu efektīvais pieejas modelis samazina administratīvo slogu, riskus un sniedz reāllaika finanšu ieskatus.
Ar mūsu atbalstu Jūs saņemat vienkāršu un izdevīgu grāmatvedības risinājumu, pielāgotu Jūsu vajadzībām. Mēs rūpējamies par cipariem, lai Jūs varētu fokusēties uz to, kas svarīgs — Jūsu panākumiem.
Garantija
Strādājam uz līguma pamata, nodrošinot pilnu finanšu atbildību un normu ievērošanu.
Uzticamība
Automatizēti procesi samazina cilvēciskas kļūdas, nodrošinot precizitāti un efektivitāti.
Izmaksu efektivitāte
Nav nepieciešama programmatūra vai papildu izmaksas — maksājat tikai par profesionāliem pakalpojumiem.
Piedāvājam individuāli pielāgotus grāmatvedības pakalpojumus, nodrošinot efektivitāti un precizitāti.
Pilns grāmatvedības un nodokļu pakalpojumu klāsts — no uzskaites līdz atbilstībai, lai Jūsu finanses būtu kārtībā.
Pieredzējusi komanda sniedz stabilu, kvalitatīvu atbalstu, palīdzot uzturēt finanšu stabilitāti.
*Atsauksmes
Ko saka mūsu klienti — reāli rezultāti, bez tukšas runas
Mēs ne tikai veicam grāmatvedību — mēs risinām problēmas, novēršam galvassāpes un uzturam finanses kārtībā. Bez liekām frāzēm, bez slēptām maksām — tikai profesionāls serviss. Lūk, ko saka mūsu klienti:
KLIENTI
kuri mums uzticas
viss,
kas jums jāzina
Mēs ticam pārskatāmībai un efektivitātei. Zemāk — atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu pakalpojumiem. Ja nepieciešama papildu informācija — droši sazinieties ar mums.
Pēc līguma noslēgšanas jums tiek piešķirts personīgs grāmatvedis. Visi nepieciešamie dokumenti tiek iesniegti digitāli, mēs tos apstrādājam mūsu grāmatvedības sistēmā, sagatavojam un iesniedzam nodokļu deklarācijas, kā arī regulāri sniedzam pārskatus. Jūs saņemsiet pastāvīgu atbalstu un savlaicīgus atgādinājumus par termiņiem.
Nepieciešama pamatinformācija par uzņēmumu (reģistrācijas numurs), piekļuve esošajiem grāmatvedības datiem (ja tādi ir), kā arī plānoto uzņēmējdarbības veidu apraksts. Mēs soli pa solim palīdzēsim ieiet procesā.
Uzņēmumam regulāri jāiesniedz PVN deklarācijas (ja reģistrēts), uzņēmumu ienākuma nodokļa deklarācijas, algu pārskati un gada pārskati. Konkrētie pienākumi atkarīgi no uzņēmuma juridiskās formas un darbības veida.
Ja uzņēmums ir pakļauts obligātajam auditam, mēs nodrošinām, ka visi grāmatvedības dokumenti ir kārtībā un gatavi pārbaudei. Mēs arī palīdzam saziņā ar auditoriem un atbalstām ieteikumu ieviešanā.
Mēs strādājam ar populārām grāmatvedības sistēmām, piemēram, 1C, Business Central, Horizon, Tildes Jumis, QuickBooks, Xero u.c., atkarībā no jūsu uzņēmuma vajadzībām. Piedāvājam arī piekļuvi datiem mākonī.
Lielākā daļa klientu izvēlas attālinātu saziņu — pa e-pastu, telefonu vai video zvaniem. Ja nepieciešams, iespējamas arī tikšanās klātienē.
Jūs saņemsiet mēneša pārskatus un atgādinājumus par svarīgiem termiņiem. Ja nepieciešams, iespējams vienoties arī par individuālu pārskatu grafiku.
Mūsu klienti ir no dažādām nozarēm — nekustamie īpašumi, mazumtirdzniecība, IT, ražošana, loģistika un pakalpojumi. Mums ir pieredze specifisku nozares prasību nodrošināšanā.
Jā, mēs sniedzam nodokļu konsultācijas. Palīdzēsim atrast likumīgas nodokļu ietaupījumu iespējas un nodrošināt atbilstību normatīvajiem aktiem.
Mēs sniedzam grāmatvedības pakalpojumus angļu, latviešu un krievu valodā.
Cena atkarīga no dokumentu apjoma, darbinieku skaita un nepieciešamajiem pakalpojumiem (piemēram, grāmatvedība, PVN, algas). Piedāvājam elastīgus ikmēneša paketes — pēc īsas konsultācijas sniegsim caurspīdīgu cenu piedāvājumu.
Jā, mēs varam uzņemt uzņēmumu jebkurā brīdī. Pārskatīsim un importēsim iepriekšējos datus, pārbaudīsim nesakritības un nodrošināsim vienmērīgu pāreju.
Noteikti. Mēs pārstāvam jūs saziņā ar Valsts ieņēmumu dienestu — iesniedzam deklarācijas, atbildam uz pieprasījumiem un palīdzam pārbaudēs.
Jā, mēs nodrošinām pilnu atbalstu uzņēmuma slēgšanas vai likvidācijas procesā — sākot ar gala atskaitēm un nodokļu saistību nokārtošanu, līdz izslēgšanai no reģistra un dokumentu arhivēšanai.
Mūsu uzdevums ir nepieļaut šādas situācijas. Mēs uzraugām visus termiņus un laicīgi informējam. Ja rodas problēma — palīdzēsim to atrisināt un mazināt riskus vai sodus.
Jā, mēs aprēķinām algas, sagatavojam algas lapiņas, iesniedzam algu pārskatus, kā arī pārvaldām darba līgumus un slimības lapas.
Mūsu klienti saņem komandas atbalstu, pastāvīgu pieejamību un aktuālu informāciju par izmaiņām likumos — bieži vien par zemākām izmaksām nekā pilna laika darbinieks.
Jā, piedāvājam drošu piekļuvi jūsu finanšu datiem, pārskatiem un dokumentiem tiešsaistē jebkurā laikā, no jebkuras vietas.
Jā, mēs palīdzam ar jaunu uzņēmumu dibināšanu, PVN numura saņemšanu un citu nodokļu saistību reģistrāciju.
Parasti uzsākšana aizņem 2–5 darba dienas, atkarībā no dokumentu saņemšanas ātruma. Mūsu mērķis — sākt darbu pēc iespējas ātrāk.
Sazinieties ar mums
Sazinieties jau šodien!
-
Antonijas iela 16A-17, Rīga, LV-1010
-
+371 63 713 252
Aprēķināt
pakalpojuma izmaksas
Pieteikties
konsultācijai