Padarām grāmatvedību vienkāršu, lai Jūs varētu koncentrēties uz izaugsmi

Uzticami grāmatvedības pakalpojumi

TaxLink piedāvā pilnu grāmatvedības pakalpojumu klāstu, tostarp grāmatvedību, nodokļu plānošanu, reģistrāciju un konsultācijas. Mēs palīdzam Jums justies droši finanšu jautājumos, lai Jūs varētu koncentrēties uz biznesa attīstību, nevis grāmatvedības rutīnu.

Sazinieties ar mums

10 +

Gadu pieredze

Vairāk nekā desmit gadus sniedzam kvalitatīvus grāmatvedības un nodokļu pakalpojumus uzņēmumiem visos lielumos.

600 +

Uzņēmumu

Vairāk nekā desmit gadus sniedzam kvalitatīvus grāmatvedības un nodokļu pakalpojumus uzņēmumiem visos lielumos.

99 %

Klientu apmierinātība

Vairāk nekā desmit gadus sniedzam kvalitatīvus grāmatvedības un nodokļu pakalpojumus uzņēmumiem visos lielumos.

460+

Apmierinātu klientu

* Par grāmatvedības pakalpojumiem

Kas mēs esam

01

Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir izstrādāti, lai optimizētu finanšu vadību, samazinātu izmaksas un uzlabotu precizitāti un efektivitāti. Papildus standarta uzskaitei mēs pārvaldām arī sarežģītas finanšu funkcijas, ļaujot Jums koncentrēties uz biznesa izaugsmi.
Mēs nodrošinām savlaicīgus un precīzus finanšu datus, kā arī padziļinātu analīzi, kas palīdz pieņemt stratēģiskus lēmumus. Grāmatvedība tiek veikta pilnīgā atbilstībā ar spēkā esošajiem normatīviem un nozares standartiem.
Ar mūsu pieredzi mēs palīdzēsim Jums izveidot stabilu uzskaites sistēmu, politikas un procedūras, kas atbilst tiesiskajām prasībām un Jūsu uzņēmuma vajadzībām. Uzticiet mūsu speciālistiem finanšu jautājumu risināšanu ātri, efektīvi un profesionāli.

Sazinieties ar mums

mēs piedāvājam

Grāmatvedības pakalpojumi

Rēķinu, kvīšu un citu finanšu dokumentu reģistrēšana un organizēšana. Nodrošina datu precizitāti, caurspīdīgumu un atbilstību grāmatvedības politikai.

Algu uzskaite

Algu aprēķins, darbinieku pabalsti un nodokļu ieturējumi. Nodrošina atbilstību darba likumiem un vienmērīgu algu izmaksu procesu jebkura lieluma uzņēmumiem.

PVN reģistrācija

Iegūstiet PVN numuru vienkāršā un ātrā procesā. 100% veiksmīgu PVN reģistrāciju.

PVN atbilstības pakalpojumi

Mūsu grāmatveži un nodokļu konsultanti sagatavo un iesniedz PVN deklarācijas (t.sk. pārdošanas un iepirkumu sarakstus) atbilstoši vietējiem normatīviem.

Obligātā atskaitīšanās

Sagatavojam un iesniedzam obligātos finanšu pārskatus uzraugošajām iestādēm. Nodrošina atbilstību grāmatvedības standartiem un likumiem.

Nodokļu deklarāciju iesniegšana

Sagatavojam un iesniedzam nodokļu deklarācijas saskaņā ar vietējiem likumiem. Nodrošina savlaicīgumu, precizitāti un atbilstību, lai samazinātu riskus un optimizētu nodokļu efektivitāti.

Galvenā grāmatveža funkcijas

Finanšu procesu pārvaldība, atbilstība normatīviem un uzskaites plūsmu optimizācija. Uzrauga finanšu pārskatus, budžetu un iekšējo kontroli.

Finanšu pārskatu analīze

Pārskatu izvērtēšana, lai analizētu uzņēmuma sniegumu, rentabilitāti un riskus. Identificē tendences un sniedz ieskatus lēmumu pieņemšanai.

Naudas plūsmas un finanšu analīze

Naudas plūsmas, ieņēmumu un izdevumu uzraudzība finanšu stabilitātes nodrošināšanai. Palīdz uzņēmumiem pārvaldīt likviditāti un veikt finanšu prognozes.

Vadības atskaišu sagatavošana

Sagatavojam strukturētas finanšu atskaites, lai vadībai būtu skaidrs priekšstats par uzņēmuma sniegumu. Palīdz stratēģiskā plānošanā un lēmumu pieņemšanā.

Palīdzība likumā noteiktos auditos

Mēs palīdzam klientiem likumā noteikto auditu laikā un ieviešam nepieciešamās korekcijas.

Vienkāršojiet grāmatvedību un koncentrējieties uz būtiskāko

Saņemiet ekspertu finanšu atbalstu

Gudra finanšu vadība ir jebkura veiksmīga uzņēmuma pamats.

* Kāpēc izvēlēties mūs

Viegla grāmatvedība, maksimāla efektivitāte

Grāmatvedības ārpakalpojumi ar mums nozīmē efektivitāti, izmaksu ietaupījumu un mieru. Tā vietā, lai pārvaldītu sarežģītus finanšu procesus iekšēji, Jūs saņemat piekļuvi ekspertu komandai, kas nodrošina precizitāti, atbilstību un savlaicīgu atskaiti.
Mēs parūpējamies par visu — no uzskaites līdz finanšu analīzei — lai Jūs varētu fokusēties uz biznesa attīstību. Mūsu efektīvais pieejas modelis samazina administratīvo slogu, riskus un sniedz reāllaika finanšu ieskatus.
Ar mūsu atbalstu Jūs saņemat vienkāršu un izdevīgu grāmatvedības risinājumu, pielāgotu Jūsu vajadzībām. Mēs rūpējamies par cipariem, lai Jūs varētu fokusēties uz to, kas svarīgs — Jūsu panākumiem.

Garantija

Strādājam uz līguma pamata, nodrošinot pilnu finanšu atbildību un normu ievērošanu.

Uzticamība

Automatizēti procesi samazina cilvēciskas kļūdas, nodrošinot precizitāti un efektivitāti.

Izmaksu efektivitāte

Nav nepieciešama programmatūra vai papildu izmaksas — maksājat tikai par profesionāliem pakalpojumiem.

Pielāgoti grāmatvedības risinājumi
01

Piedāvājam individuāli pielāgotus grāmatvedības pakalpojumus, nodrošinot efektivitāti un precizitāti.

Pilna finanšu atbalsta pakete
02

Pilns grāmatvedības un nodokļu pakalpojumu klāsts — no uzskaites līdz atbilstībai, lai Jūsu finanses būtu kārtībā.

Uzticams un profesionāls serviss
03

Pieredzējusi komanda sniedz stabilu, kvalitatīvu atbalstu, palīdzot uzturēt finanšu stabilitāti.

*Atsauksmes

Ko saka mūsu klienti — reāli rezultāti, bez tukšas runas

Mēs ne tikai veicam grāmatvedību — mēs risinām problēmas, novēršam galvassāpes un uzturam finanses kārtībā. Bez liekām frāzēm, bez slēptām maksām — tikai profesionāls serviss. Lūk, ko saka mūsu klienti:

„Paldies par kvalitatīvo atbalstu. Savlaicīgas atskaites, precīzi aprēķini, pilnīgs miers. Lieliski piemēroti gan mazam, gan lielam biznesam. Savas nozares profesionāļi.”

Igors Medvedevs

Valdes loceklis, ALTENERGY SIA

„Jau vairākus gadus vada mūsu grāmatvedību – nevienas kļūdas. Vienmēr pieejami, viss skaidri un laikā. Ļoti ērti, ka darbinieki runā vairākās valodās. Uzticams partneris, rekomendējam!”

Aleksandrs Fedulovs

Valdes loceklis, F-Production SIA

„Ar šo uzņēmumu sadarbojamies jau daudzus gadus – pilnīga drošības sajūta algu aprēķinu jautājumos. Viss ir precīzi, savlaicīgi, un komanda vienmēr ir sasniedzama.”

Ivans Žiznevskis

Izpilddirektors, 3S Money

„PVN reģistrācijas process bija absolūti caurspīdīgs, komunikācija augstākajā līmenī. Ļoti profesionāli un operatīvi.”

Aksels L.

HMS Vesper SIA

KLIENTI

kuri mums uzticas

viss,

kas jums jāzina

Mēs ticam pārskatāmībai un efektivitātei. Zemāk — atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu pakalpojumiem. Ja nepieciešama papildu informācija — droši sazinieties ar mums.

Kā tiek organizēts ārpakalpojuma grāmatvedības process? +

Pēc līguma noslēgšanas jums tiek piešķirts personīgs grāmatvedis. Visi nepieciešamie dokumenti tiek iesniegti digitāli, mēs tos apstrādājam mūsu grāmatvedības sistēmā, sagatavojam un iesniedzam nodokļu deklarācijas, kā arī regulāri sniedzam pārskatus. Jūs saņemsiet pastāvīgu atbalstu un savlaicīgus atgādinājumus par termiņiem.

Kas nepieciešams, lai sāktu saņemt grāmatvedības pakalpojumus? +

Nepieciešama pamatinformācija par uzņēmumu (reģistrācijas numurs), piekļuve esošajiem grāmatvedības datiem (ja tādi ir), kā arī plānoto uzņēmējdarbības veidu apraksts. Mēs soli pa solim palīdzēsim ieiet procesā.

Kādi ir galvenie nodokļu un grāmatvedības pienākumi uzņēmumam? +

Uzņēmumam regulāri jāiesniedz PVN deklarācijas (ja reģistrēts), uzņēmumu ienākuma nodokļa deklarācijas, algu pārskati un gada pārskati. Konkrētie pienākumi atkarīgi no uzņēmuma juridiskās formas un darbības veida.

Kas notiek, ja uzņēmumam nepieciešams obligātais audits? +

Ja uzņēmums ir pakļauts obligātajam auditam, mēs nodrošinām, ka visi grāmatvedības dokumenti ir kārtībā un gatavi pārbaudei. Mēs arī palīdzam saziņā ar auditoriem un atbalstām ieteikumu ieviešanā.

Kādu grāmatvedības programmatūru jūs izmantojat? +

Mēs strādājam ar populārām grāmatvedības sistēmām, piemēram, 1C, Business Central, Horizon, Tildes Jumis, QuickBooks, Xero u.c., atkarībā no jūsu uzņēmuma vajadzībām. Piedāvājam arī piekļuvi datiem mākonī.

Vai saziņa notiek attālināti vai klātienē? +

Lielākā daļa klientu izvēlas attālinātu saziņu — pa e-pastu, telefonu vai video zvaniem. Ja nepieciešams, iespējamas arī tikšanās klātienē.

Cik bieži es saņemšu pārskatus un atjauninājumus? +

Jūs saņemsiet mēneša pārskatus un atgādinājumus par svarīgiem termiņiem. Ja nepieciešams, iespējams vienoties arī par individuālu pārskatu grafiku.

Ar kādām nozarēm jūs strādājat? +

Mūsu klienti ir no dažādām nozarēm — nekustamie īpašumi, mazumtirdzniecība, IT, ražošana, loģistika un pakalpojumi. Mums ir pieredze specifisku nozares prasību nodrošināšanā.

Vai jūs palīdzat optimizēt nodokļus likumīgi? +

Jā, mēs sniedzam nodokļu konsultācijas. Palīdzēsim atrast likumīgas nodokļu ietaupījumu iespējas un nodrošināt atbilstību normatīvajiem aktiem.

Kādās valodās jūs sniedzat pakalpojumus? +

Mēs sniedzam grāmatvedības pakalpojumus angļu, latviešu un krievu valodā.

Cik maksā grāmatvedības pakalpojumi? +

Cena atkarīga no dokumentu apjoma, darbinieku skaita un nepieciešamajiem pakalpojumiem (piemēram, grāmatvedība, PVN, algas). Piedāvājam elastīgus ikmēneša paketes — pēc īsas konsultācijas sniegsim caurspīdīgu cenu piedāvājumu.

Vai jūs varat pārņemt grāmatvedību gada vidū? +

Jā, mēs varam uzņemt uzņēmumu jebkurā brīdī. Pārskatīsim un importēsim iepriekšējos datus, pārbaudīsim nesakritības un nodrošināsim vienmērīgu pāreju.

Vai jūs palīdzat saziņā ar VID? +

Noteikti. Mēs pārstāvam jūs saziņā ar Valsts ieņēmumu dienestu — iesniedzam deklarācijas, atbildam uz pieprasījumiem un palīdzam pārbaudēs.

Vai jūs palīdzat uzņēmuma slēgšanā vai likvidācijā? +

Jā, mēs nodrošinām pilnu atbalstu uzņēmuma slēgšanas vai likvidācijas procesā — sākot ar gala atskaitēm un nodokļu saistību nokārtošanu, līdz izslēgšanai no reģistra un dokumentu arhivēšanai.

Kas notiek, ja tiek nokavēts termiņš vai pieļauta kļūda? +

Mūsu uzdevums ir nepieļaut šādas situācijas. Mēs uzraugām visus termiņus un laicīgi informējam. Ja rodas problēma — palīdzēsim to atrisināt un mazināt riskus vai sodus.

Vai jūs piedāvājat algu aprēķinu un personāla uzskaiti? +

Jā, mēs aprēķinām algas, sagatavojam algas lapiņas, iesniedzam algu pārskatus, kā arī pārvaldām darba līgumus un slimības lapas.

Kāda ir atšķirība starp jūsu pakalpojumiem un grāmatveža pieņemšanu darbā? +

Mūsu klienti saņem komandas atbalstu, pastāvīgu pieejamību un aktuālu informāciju par izmaiņām likumos — bieži vien par zemākām izmaksām nekā pilna laika darbinieks.

Vai es varu piekļūt saviem pārskatiem un datiem tiešsaistē? +

Jā, piedāvājam drošu piekļuvi jūsu finanšu datiem, pārskatiem un dokumentiem tiešsaistē jebkurā laikā, no jebkuras vietas.

Vai palīdzat ar uzņēmuma vai PVN reģistrāciju? +

Jā, mēs palīdzam ar jaunu uzņēmumu dibināšanu, PVN numura saņemšanu un citu nodokļu saistību reģistrāciju.

Cik ilgā laikā varam uzsākt sadarbību? +

Parasti uzsākšana aizņem 2–5 darba dienas, atkarībā no dokumentu saņemšanas ātruma. Mūsu mērķis — sākt darbu pēc iespējas ātrāk.

Sazinieties ar mums

Sazinieties jau šodien!

Aprēķināt

pakalpojuma izmaksas

aprēķināt izmaksas

Pieteikties

konsultācijai

rezervēt konsultāciju